Ψυχαγωγία

To «Φως στο τούνελ» επικράτησε στη μάχη της τηλεθέασης

Στήθος με στήθος εξελίχθηκε η σύγκρουση με το ριάλιτι μαγειρικής Masterchef

Σκληρή ήταν η «μάχη» για την τηλεθέαση στην prime time της Παρασκευής και τόσο το «Φως στο τούνελ» όσο και το MasterChef κατέγραψαν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης στη ζώνη προβολής τους.

Συγκεκριμένα και στην ώρα προβολής τους το Φως στο Τούνελ κατέγραψε 23,3%, το MasterChef σημείωσε 22,7%, οι Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα 18,4%, το Βινύλιο 13,3%, το Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα 11,7%. οι Απαράδεκτοι 11,6% κι από εκεί και πέρα ακολούθησαν μονοψήφια.

Στο γενικό σύνολο το Φως στο Τούνελ πήρε ξανά την πρωτιά με 23,8%, οι Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα 22,9%, το MasterChef 18,5%, οι Απαράδεκτοι 14,4%, το Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα 13,2% και το Βινύλιο 12,2%.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

Μηχανή Αναζήτησης

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Φως στο Τούνελ 23,3%

MasterChef 22,7%

Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα – 18,4%

Βινύλιο – 13,3%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 11,7%

Απαράδεκτοι – 11,6%

Φάρμα – 7,2%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 5,1%

Δυνατά – 2,2%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Φως στο Τούνελ –23,8

Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα – 22,9%

MasterChef – 18,5%

Απαράδεκτοι – 14,4%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 13,2%

Βινύλιο – 12,2%

Φάρμα – 9,7%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 5,9%

Δυνατά – 3,6%

  • Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Σχετικά Tags

τηλεθέαση

Το ανοιχτό περιοδικό στην Ελλάδα (/ By Artmotion Network https://artmotion.com/?)

Artmotion Network

Artmotion Network είναι ο προεπιλεγμένος λογαριασμός για την ομάδα μας όπου γράφουμε και υποστηρίζουμε το διαδικτυακό περιοδικό. Διαδικτυακό περιοδικό για οτι συμβαίνει στην Ελλαδα και στην Ευρωπη

Σχετικά Άρθρα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button